piątek, 14 listopada 2008

Ewaluacja

Przy ocenie Waszej pracy będą brane pod uwagę następujące kryteria poprawności wykonania zadania:
- jakość zgromadzonych informacji,
- opracowanie graficzne,
- przejrzystość,
- zawartość merytoryczna opracowania,
- sposób przedstawienia strony oraz zgromadzonych informacji,
- logiczny dobór zaprezentowanych figur woskowych.











































NISKI
ŚREDNI

DOBRY

BARDZO DOBRY

Pkt



Wynik
poszukiwań i badań (ilość i jakość wyszukanych informacji i
materiałów)

Mała ilość informacji, informacje niekompletne, chaotyczne.

Wystarczająca ilość informacji, aby zrealizować zadanie, jednakże brak w nich logiki.


Zgromadzono
większość wymaganych informacji i materiałów, ale nie wszystkie
konieczne do zrealizowania zadania


Informacje zgromadzone w sposób rzetelny, wystarczające do realizacji zadania.

1-4



Zawartość
merytoryczna (dobór informacji i materiału, poprawność merytoryczna,
sposób opracowania)



Duża
pobieżność w opracowaniu tematu, źle dobrane informacje i materiały,
liczne błędy merytoryczne, brak własnych
opracowań



Poprawnie
zrealizowany temat lecz brak szczegółów, nie wykorzystano wszystkich
zebranych informacji i materiałów, nieliczne opracowania własne



Dobrze
opracowany temat, zawiera szczegółowe informacje, wykorzystano większość
zebranych informacji i materiałów, zawiera własne opracowania



Obszerne
i wyczerpujące omówienie tematu, logiczne wykorzystanie zebranych
informacji i materiałów, liczne wlasne opracowania


1-4


Sposób prezentacji, wrażenia estetyczne, założenie strony internetowej

Prezentacja
nieatrakcyjna, nieuporządkowana i nieadekwatna do treści, strona mało interesująca, niedopracowana pod względem estetycznym. nieuporządkowane informacje znajdujące się na stronie.


Prezentacja poprawna, jednakże widoczna w niej jest niekompletność i chaotycznośc informacji. Strona internetowa założona poprawnie, jednakże brak w niej orginalności i ciekawych pomysłów

Ciekawa
prezentacja, dobrze
uporządkowana, dostosowana do treści, przejrzysta i zrozumiała,
Strona internetowa przejrzysta, łatwa w odbiorze, uporządkowana.



Atrakcyjna
prezentacja, oryginalne
podejście do zagadnienia, wysoko uporządkowana, przejrzysta, logiczna
adekwatna do przedstawianych treści,
Strona internetowa cechuje się wysoką jakością, jest założona poprawnie, cechuje ją jasność i klarowność w rozmieszczeniu informacji.



1-4



Koordynacja
działań i zespołowość podczas pracy nad zadaniem (umiejętność
współpracy w grupie)



Całkowity
brak współpracy uczniów z partnerami i/lub grupą, poszczególni
uczniowie nie uczestniczą w realizacji wszystkich aspektów zadania,
kolejne kroki nie są wykonywane dokładnie i terminowo



Uczniowie
w niepełny sposób współpracują z partnerami i grupą, nie wszyscy
uczniowie uczestniczą w realizacji wszystkich aspektów zadania,
kolejne kroki są wykonywane częściowo i nie zawsze terminowo


Uczniowie
dobrze wspólpracują z partnerami i grupą, większość uczniów
uczestniczy w realizacji wszystkich
aspektów
zadania, kolejne kroki wykonywane są dokładnie, ale nie zawsze
terminowo



Bardzo
dobra wspólpraca całej grupy, wszyscy uczniowie uczestniczą w
realizacji wszytskich aspektow zadania, kolejne kroki wykonywane są
dokladnie i terminowo



1-4














Skala ocen



































OCENA


Ilość
punktów


CELUJĄCA


16 - 15


BARDZO
DOBRA


14 - 12


DOBRA


11 - 9


DOSTATECZNA


8 - 6


DOPUSZCZAJĄCA


5 - 3


NIEDOSTATECZNA


2 - 0



Brak komentarzy: