|
NISKI |
ŚREDNI |
DOBRY
|
BARDZO DOBRY |
Pkt |
Wynik poszukiwań i badań (ilość i jakość wyszukanych informacji i materiałów) |
Mała ilość informacji, informacje niekompletne, chaotyczne. |
Wystarczająca ilość informacji, aby zrealizować zadanie, jednakże brak w nich logiki. |
Zgromadzono większość wymaganych informacji i materiałów, ale nie wszystkie konieczne do zrealizowania zadania |
Informacje zgromadzone w sposób rzetelny, wystarczające do realizacji zadania. |
1-4 |
Zawartość merytoryczna (dobór informacji i materiału, poprawność merytoryczna, sposób opracowania) |
Duża pobieżność w opracowaniu tematu, źle dobrane informacje i materiały, liczne błędy merytoryczne, brak własnych opracowań |
Poprawnie zrealizowany temat lecz brak szczegółów, nie wykorzystano wszystkich zebranych informacji i materiałów, nieliczne opracowania własne |
Dobrze opracowany temat, zawiera szczegółowe informacje, wykorzystano większość zebranych informacji i materiałów, zawiera własne opracowania |
Obszerne i wyczerpujące omówienie tematu, logiczne wykorzystanie zebranych informacji i materiałów, liczne wlasne opracowania |
1-4 |
Sposób prezentacji, wrażenia estetyczne, założenie strony internetowej |
Prezentacja nieatrakcyjna, nieuporządkowana i nieadekwatna do treści, strona mało interesująca, niedopracowana pod względem estetycznym. nieuporządkowane informacje znajdujące się na stronie. |
Prezentacja poprawna, jednakże widoczna w niej jest niekompletność i chaotycznośc informacji. Strona internetowa założona poprawnie, jednakże brak w niej orginalności i ciekawych pomysłów
|
Ciekawa prezentacja, dobrze uporządkowana, dostosowana do treści, przejrzysta i zrozumiała, Strona internetowa przejrzysta, łatwa w odbiorze, uporządkowana. |
Atrakcyjna prezentacja, oryginalne podejście do zagadnienia, wysoko uporządkowana, przejrzysta, logiczna adekwatna do przedstawianych treści, Strona internetowa cechuje się wysoką jakością, jest założona poprawnie, cechuje ją jasność i klarowność w rozmieszczeniu informacji. |
1-4 |
Koordynacja działań i zespołowość podczas pracy nad zadaniem (umiejętność współpracy w grupie) |
Całkowity brak współpracy uczniów z partnerami i/lub grupą, poszczególni uczniowie nie uczestniczą w realizacji wszystkich aspektów zadania, kolejne kroki nie są wykonywane dokładnie i terminowo |
Uczniowie w niepełny sposób współpracują z partnerami i grupą, nie wszyscy uczniowie uczestniczą w realizacji wszystkich aspektów zadania, kolejne kroki są wykonywane częściowo i nie zawsze terminowo |
Uczniowie dobrze wspólpracują z partnerami i grupą, większość uczniów uczestniczy w realizacji wszystkich aspektów zadania, kolejne kroki wykonywane są dokładnie, ale nie zawsze terminowo |
Bardzo dobra wspólpraca całej grupy, wszyscy uczniowie uczestniczą w realizacji wszytskich aspektow zadania, kolejne kroki wykonywane są dokladnie i terminowo |
1-4 |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz